kirsten

Sanna mina ord

99 dagar

Publicerad 2013-05-10 22:53:58 i Life as we know it,

Idag är vi nere på tvåsiffrigt! Galet! Snart är vi inte längre paret som hängt ihop i hundra år utan snart är vi man och fru. Nu lever vi ju förvisso som ett gift par, med barn, bostadsrätt och volvo. Men jag känner att den där tryggheten man får som gift kommer vara skön att ha. Om inte för oss så för Thilde och hennes kommande syskon.
 
Igår hängde vi i Kungsträdgården på vår lediga dag tillsammans, Martin den lyckosten var ju ledig idag med vilket somliga andra inte var. Efter en liten photoshoot så begav vi oss till Zara, och väl där inne sprang vi på en klänning till Thilde. Så nu är hennes bröllopskläder färdiga, skor köpte vi förra helgen. Känns som att allt bara faller på plats. Ska försöka prova den på henne imorrn så får vi se om det blev rätt storlek. Att testa kläder på en 2-åring i en minimal provhytt är inget jag tänkt testa på faktiskt.
 
Efter att ha jobbat en dag är vi återigen lediga tillsammans igen och helgen kommer bland annat att bjuda på inköp av barnsadel till Thilde för här ska det börjas cyklas till jobbet igen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela