kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 16

Publicerad 2007-04-16 16:44:34 i Tjejsnack,

Snacks och snask

·Chips eller godis?
Eftersom jag inte gillar chips så får det bli godis.

·Absouta favoritgodiset?
Choklad helt klart, gärna med mint eller apelsin i

·Lösgodis eller påse?
Det beror sig alldeles på vad jag är sugen på. Men mer och mer av påsgodiset börjar ju komma som lösgodis nu :P

·Lakrits, sött, salt eller syrligt?
Jag tycker om allt!! Har ingen favorit...

·Favoritsnackset?
Cashewnötter

http://www.tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela