kirsten

Sanna mina ord

Oh no

Publicerad 2007-08-22 17:57:14 i Livet,

Gick inget vidare idag på vägningen. Blir galen på mig själv, men nu är det tråkig vardag igen och allt börjar att återgå till det normala. Så det är bara att komma igen. Sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst, gå ut och gå eller stryka? Måste verkligen göra båda, men jag hinner bara det ena med tanke på att jag nånstans däremellan ska hinna laga mat och så med. Åh, dygnet skulle behöva några fler timmar känner jag minsann. Usch, känner mig helt negativ nu, vill inte göra nåt alls. Men det blir nog strykning faktiskt, bränner ju lite det med, hahha. Högen är som ett berg nu...usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela