kirsten

Sanna mina ord

Tillbaka igen då

Publicerad 2007-08-20 21:17:28 i Jobb,

Happ, så var man back on track igen. Känns så där om jag ska vara helt ärlig. Skulle mycket hellre vara mer ledig, för detta är inget vidare. Speciellt inte när man tänker på att vi brukar vara utomlands så här dags annars. Första året som vi ens firat vår förlovning hemma. Kändes så där det med. Vill ju ha värmen och så ju!

Alldeles mörkt är det ute med. Känns ju aningens dystert om jag får lov att säga det. Inte alls skoj! Vill ha mera ljus! Men visst okej, det är rätt mysigt med hösten med. Men i år, då vi inte haft nån sommar? Ska det verkligen bli mysigt med höst då? Nej, inte direkt va!

Visst är det väl skoj att komma tillbaka med och alla är så glada över att se en. Det är som om man skulle vara helt oersättlig! Förstår det bara inte. Sommaren har ju gått fin fint om jag får säga det. Mina tjejer har blivit fantastiskt duktiga allesammans och det säger jag inte bara för att hälften av dem läser detta, utan för att det är sanningen! Men men, kan vara ett sätt för att välkomna med. Men men...

Happ, tänk om alla de som är inbokade kunde ta och komma nu, så att man inte skulle behöva känsla den gnagande oron över att alla inte dyker upp. TVÅ dubbelbokningar står jag med dessutom! Förstår bara inte...

Nej, kanske dax att göra någe vettigt då...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2007-08-20 21:20:08

Jaha ok. Men vad heter den bloggen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela