kirsten

Sanna mina ord

Härliga Siv!

Publicerad 2008-01-18 09:19:50 i Träning,

Fick lite halvpanik igår när jag kom hem, hade skrivit upp en tid i almanackan för träning, men den stämde inte med träningsschemat. Men jag åkte iväg till tiden enligt träningshallen och det gick ju bra det för det var rätt ;) Äntligen ett roligt pass att gå på igen! Latinoaerobics stod på schemat med härliga Siv. Man kan inte annat än att le hela passet igenom, även under styrkan som hon tidigare inte haft. Men vad svårt det är att använda delar av kroppen man knappt visste fanns! Inte alltid så lätt att shaka loss! Var inte så många igår heller vilket var otroligt skönt då jag hade en hel sida för mig själv nästan. Så mycket lättare att ta ut rörelserna ordentligt då. Ja, det blir bra detta.

Fick besök på jobbet igår med, av en gammal kursare. Skojigt det! Visade runt på bygget och snackade en massa goja. Precis som det ska vara. Synd bara att man inte kan träffas lite mer ofta! Men det kan det ju i och för sej bli ändring på...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2008-01-18 17:59:00

Ååååh Siv! Jag vill med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela