kirsten

Sanna mina ord

Sommar?

Publicerad 2009-06-17 22:39:32 i Allmänt,

Jo, man borde ju tycka att det skulle vara det. Nog för att solen visat sig framme i några dagar nu, men var är värmen? Vill ha mer värme! Är inte normalt att behöva sova med duntäcke i juni. Fast i denna lägenhet får man faktiskt göra det året runt, för vi har alldeles för mycket träd runt omkring huset skuggar vår lägenhet. Men jag klagar inte så. Men trist att alltid frysa...

Igår var det dags för ett nytt lopp för mig och Martin. Fattar inte hur vi tänkte när vi anmälde oss till det, med tanke på att vi under helgen cyklat så långt. Men vi tog oss i mål, Martin med en riktigt bra tid på cirka 23 minuter och jag med mina trasiga knän kom efter på 38 minuter. Vet att det inte på nåt sätt är dåligt av mig med tanke på mina prestationer under helgen, men jag vill alltid vara bäst. Eller nej, det vill jag inte. Men jag vill slå mina egna tider och det gjorde jag inte denna gång. Martin tjatar om att det är bara att slå den tiden nästa år, men det går inte då. Och när jag säger det så tar han sig för huvudet och säger ja just det ja...Men jag kan alltid träna lite till och göra bra ifrån mig under Tjejmilen och Lidingöloppet.

Lovade ju lite bilder på balkongbygget så nu får ni både före och efter. Lovar att jag ska lägga in bilder på lägenheten med, har tagit bilder i vintras, men det har hänt lite sen dess så det känns som att jag får ta nya bilder. Det knasiga är ju att det under sommaren kommer ändras lite till då köket ska ändras. Men kan kanske vara kul att se före och efter bilder där med :)


Tråkig betong






Tadaa!

Riktigt nöjda med resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela