kirsten

Sanna mina ord

Så handskas man med försäljare

Publicerad 2011-04-14 21:51:17 i Livet,

Hahha, Martin är så galet rolig att jag inte kan sluta le åt honom! Tidigare idag ringde det en försäljare mitt i vår uppvärmning av Thildes mat.

Ungefär så här gick samtalet

Martin: Ja, det är Martin
Säljare: Hej, jag ringer från ... och jag undrar om du har tid en stund?
M: Nej, det har jag inte. Är nybliven småbarnsförälder så tid är det minsta jag har.
S: Ok, men kan jag kanske ringa lite senare?
M: Nej, men du kan ju ringa igen om 20 år så kan vi ju se då.

Hahahahahah! Martin vet hur de ska tas ;) Behöver jag säga att även säljaren började skratta?

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-15 08:39:51

Fan va bra. Den ska jag härma

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-15 11:53:51

Hahaha vad skön :) så ska dom tas! Ammar du inte förresten? :)

Postat av: Jerker

Publicerad 2011-04-15 22:24:17

Fy fan va iskallt. Nog det bästa svaret jag Hört(läst).

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-16 10:40:00

jahaa okej :) vad gör dom åt hennes gulsot ? har hon fått sola något ? Alva är också lite gul så de tog prover på det i samband med PKU testet men vi har inte hört något så jag antar att det inte var något.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela