kirsten

Sanna mina ord

Thildes första veckor

Publicerad 2011-04-27 11:51:58 i Thilde 0-3 mån,

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på underverket :) Så här kommer hennes första veckor i livet i bilder.


Första bilden



En mycket trött mamma, efter 18 timmar förlossning

Underbart söt!

En trött bebis

Första besöket av farmor och farfar

Kolla in virveln! Hon kommer för alltid att "hata" sin fader för denna ;)

Hud mot hud är uppskattat

Thilde solar

Mera solning

Första träffen med morbror

En skelande bebis



Stolt mormor

En lika stolt morfar och så morbror

Mormodern kan inte släppa flickebarnet med blicken ;)



Första promenaden

Första badet hemma, som var SÅ uppskattat!

Fina vänner på besök :)

Utslagen Mami och lika utslagen Thilde

Kusinerna och farmor, som de längtat

Kusinen visar hur man tröstar ledsen bebis

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-27 12:47:31

Vilka mysiga och fina bilder ni tagit av Thildes första tid :)



hoppas ni har det bra alla 3!

Kram Lina

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-28 21:20:19

Vilka fina bilder och hon är ju otroligt söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela