kirsten

Sanna mina ord

Stelt

Publicerad 2011-02-16 22:49:55 i Bebis,

Jag råkade visst somna ihopknövlad i vår 2-sits soffa. När jag vaknade cirkus 1,5 timme senare så var fötterna svullna och väldigt ömma, vänsterhanden var helt ur funktion och jag hade dreglat ner hela min vänsterarm. Martin undrade om jag var lite svettig?! Hahahahah! Så note to myself, ligg alltid i 3-sits soffan! Men jag ville ju vara snäll mot Martin som satt och spelade tv-spel, men jag tror jag får glömma det där med att vara snäll mot honom på de sätten de kommande veckorna. Sorry älskling!

Har sammanställt en liten lista på era förslag på kön och födelsedatum. Ska bli spännande att se vem som har rätt. En av killarna, Fredrik, är en riktig hejare på att förutse saker. Till exempel tippade han vinnaren i ESC förra året och vann en fin slant på det hela och han säger att han aldrig har fel. ;) Men fortsätt gärna att fylla på, så många ni är som varit inne så måste ni ju ändå ha en fundering utöver er som redan lagt sin röst.


Sara N – Tjej 24 mars

Helena – Tjej 27 mars

Jennifer – Tjej 27 mars

Sarah – Tjej 28 mars

Fredrik L – Tjej 29 mars

Pettsson – Kille 29 mars

Jag – Tjej 30 mars

Martin – Kille 30 mars

Camilla – Pojke 1 april

Aida – Tjej 2 april

Cissi  - Pojke 2 april

Fifi – Tjej 2 april

Sara  W P– Tjej 3 april

Jeanette – Tjej 3 april

Ida –Pojke 3 april

Maria – Tjej 4 april

K – Pojke 5 april

Sandra – Tjej 6 april

Linda – Pojke 7 april

Sofia – Pojke 8 april


Kommentarer

Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Publicerad 2011-02-17 07:57:15

Flicka 3e april gissar jag på =)

Postat av: Richard

Publicerad 2011-02-17 21:17:44

en liten flicka kommer ut den första april och säger "April, April!" ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela