kirsten

Sanna mina ord

Men åh!

Publicerad 2011-06-23 16:22:56 i Livet,

Attans, så typiskt som det bara kan bli! Igår innan Martin kom hem kollade jag status på datorn och den fanns här i Solna. När Martin kom hem och kollade läget så hade nån jäkel köpt den :( Så typiskt eftersom han funderade på om han skulle boka den. Som tur var så fanns det ett ex kvar inne i centrum, så den bokade han. Däremot hann han inte hämta den igår i och med att vi skulle fira lilla E. Men idag när han kommer hem från jobbet så finns den i min ägo! För detta är inte kul! Trots att jag har mina glasögon på så måste jag förstora bilden, annars har jag problem att läsa. Just nu sitter jag på golvet med tangentbordet i knät. Jag är för gammal för sånt här ;)

Han är ju för rolig den där karln förresten. Han ringde mig imorse och bara tjöt rätt ut. Undrade vad det var frågan om, då visade det sig att han som gått och varit inställd på att jobba ytterliggare en vecka har semester från och med idag! Ja, vi böt ju lite fram och tillbaka för att ordna det så att vi kan åka direkt på torsdagen till festivalen i augusti. Och i och med att jag inte behöver bry mig om semester eller inte så har jag låtit honom hållas själv. Se så bra det går ;) Men skönt att han har semester nu i alla fall! Då ska vi bara komma på vad vi ska göra med den tiden. Haha!

Kommentarer

Postat av: Åsa Bolund

Publicerad 2011-06-29 03:57:38

Goddag! vad trevlig dina inlägg är! kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. :) Hoppas du har en trevlig dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela