kirsten

Sanna mina ord

Smart tjej

Publicerad 2011-11-14 09:31:11 i Livet,

Idag har jag fått mejl från VHS, dags att kontrollera mina uppgifter. Så här high tech var det verkligen inte när jag pluggade sist! Kan ni förstå att det är 6 år sedan jag fick min examen. Jag gör det inte i alla fall. Eller ja, nu är det 5,5 år men i vår är det minsann 6! Jag har kontrollerat och allt stämmer. Kollade också mitt meritvärde och jag har två "poäng" från att ha maxvärde! I båda kurserna och det står att jag har vad som krävs för att konkurrera om en plats på båda utbildningarna. Jag tror att jag måste sluta klanka ner på mig själv och bli mer självsäker och förstå att jag faktiskt är smart! Men det är inte alltid det lättaste. Men min dag blev genast så mycket bättre! Sen är det ju inte säkert att jag kommer in ändå, med sen anmälan och allt. Minns jag inte fel så var det platsgaranti, men det gäller ju bara för dem som anmäler sig i tid. Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela