kirsten

Sanna mina ord

Stackars liten

Publicerad 2012-04-25 11:09:56 i Livet med bebis,

Igår var ingen rolig dag för fröken T. Efter morgonkräkset så kom det inget mer och efter ett samtal med BVC då vi var tvungna att avboka vaccineringen för andra gången så tyckte vår sköterska att symptomen lät mer som att allt berodde på den sabla hostan än på kräksjuka. För det kommer bara när hon hostar. Hon sov gott ett par timmar och när hon vaknade till kunde man nästan steka bacon på henne, så varm var hon. Så av med kläder och i med lite alvedon, så var hon fit for fight igen en stund.

Under kvällen så var hon äntligen tillbaka, fast äntligen är dumt att säga då hon var vaken till halv elva. Galna unge! Men vaknar så klart i vanlig ordning runt sju. Känns som att hon får för lite sömn minsann. Så idag har hon faktiskt fått sova nu under förmiddagen, trots att vi tagit bort den vilan. Hade inte gått att hålla henne vaken och då jag inte vill ha nån mer sjukdom så får hon sova om hon vill och behöver. Jag ska ut på balkongen och fixa och sen lite senare blir det en lunchdejt. För här hemma kan vi inte stanna, dels är det för rörigt och sen håller grannarna på och bygger om sin lägenhet så ni kan ju tänka er hur det låter.

Messade precis mäklaren och den 13 maj kommer det vara visning här. Nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela