kirsten

Sanna mina ord

Glad you came

Publicerad 2012-06-21 23:08:12 i Life as we know it,

På jobbet lyssnar vi just nu, eller ja kanske inte just på minuten, utan om dagarna på en kanal från Miami tror jag bestämt. Coast nånting heter den. Man skulle kunna säga att det är en blandning mellan typ Mix/Rix och typ Nrj kanske. Hur som helst har jag blivit kär i en av låtarna som de spelar ungefär 100 gånger om dagen, så vi får se hur lång tid det tar innan jag tröttnat på den. Men den är liksom jag på något vis, eller vad säger du J, är det inte lite pling plong * över den?




* Jag mindes aldrig vad en låt hette, ja inte nu heller minsann, så varje gång jag ville höra låten sa jag spela pling plong låten ;) Det var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela