kirsten

Sanna mina ord

Förändringar

Publicerad 2007-04-20 21:54:47 i Jobb,

Oj, vad fort den här veckan har gått! Bara svischat förbi! Men det är samtidigt skönt att de gör det, men helgerna får gärna börja gå långsammare ;) Den här helgen händer det nog inte mycket, skulle som sagt behöva cykla. Men i den här blåsten så vette katten alltså om jag orkar! Imorrn ska jag baka inför söndagen, då la familia kommer på besök för att fira mig, som fyllde för 2 veckor sedan ;) Men då var jag ju i London så då var det ju lite svårt, hehe ;) Men annars ska vi nog bara ta det lugnt.

Igår var en riktig hatdag på jobbet. Hade noll lust till allt, sen blev det ju inte bättre då jag fick världens utskällning. Kände då att jag verkligen hoppades på att Martin skulle få jobbet i Stockholm så att det kunde bli lite förändringar i mitt liv. Sen ringde han idag från jobbet och berättade att han hade fått det! Så den 21 maj börjar han där. Tanken är att han ska pendla de första 6 månaderna för att se hur det fungerar och så. Men efter det måste vi väl se på en annan lösning antar jag. Just nu känner jag inte alls för några förändringar, men nästa vecka ryker jag väl ihop med karln igen och vill bort. Brukar vara så här tyvärr. Men jag är så himla glad för Martins skull, han har inte behövt sätta sig en extra dag i skolbänken som en annan och dratt på sig en massa skulder. Trots påbackningar från hans mamma. Så det känns extra bra att han lyckats utan utbildning, men med en massa kunskap. Så tji fick hans mamma som säger att man MÅSTE ha en utbildning för att komma nånstans idag. Men riktigt så är det ju inte. Och speciellt inte inom den bransch som Martin jobbar inom.

Happ, nej ska återgå till arbetet. Får ju snart gå hem som tur är :P

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2007-04-21 11:37:05

säg grattis från mig och det är så att leva gumman man får dom hårda smällarna och sen kommer smeknigen eller hur man nu skall uttrycka sig =) ha en bra helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela