kirsten

Sanna mina ord

Imorrn bär det av

Publicerad 2007-04-03 21:34:37 i Resor,

London here I come! Hehe, japp imorrn åker vi. Ska bli så himla skoj och så himla härligt att komma bort härifrån för några dagar. Lämna all galenskap och samla lite krafter, låter nästan som att jag ska till nåt trevligt SPA. Men tror mer att det lutar åt galna nätter och lååånga dagar ;) En massa party planerat har jag fått reda på och om det inte passar bra så vet inte jag. We´re gonna party, cause´ it´s your birthday, tjo! Lite spänd över vad min galne bror planerat egentligen! Men det ska nog bli bra.

Först stannar vi ett par timmar i Stockholm. Martin ska på jobbintervju, sen passar vi på att hälsa på hos Familjen P. Ska bli massa mys att träffa Jullan innan vi åker med. Känner att jag börjar att få lite resfeber. Men det ska man väl ha antar jag. Måste sätta igång med packningen med. Men ska kolla klart på husfruarna först. Undrar om jag fr box 2 av lillebror i år??? För jag har ju kollat så mycket på den första, hehe...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela