kirsten

Sanna mina ord

Lista

Publicerad 2007-04-16 17:17:37 i Allmänt,

Hittade detta hos http://prinsessanzara.blogg.se/

UTSEENDE
[ ] jag är kortare än 160 cm.
[x] ibland tycker jag att jag är ful.
[ ] jag blir lätt brun.
[x ] jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x ] jag har vänner som aldrig sett min naturliga hårfärg.
[x ] jag har en tatuering.
[x ] jag har fräknar.
[x] jag är osäker över mitt utseende.
[x ] jag har/har haft tandställning.
[ ] jag skulle göra en plastikoperation om det var enkelt och gratis.
[x] en helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] jag har mer än 2 piercingar. ( i öronen och naveln)

FAMILJ
[x] jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] jag har rymt hemifrån.
[ ] jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] jag har ett syskon som är under 1 år gammal.
[x] jag vill ha barn nån gång.
[ ] jag har barn.
[ ] jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[ ] jag studerar.
[x] jag jobbar.
[ ] jag har somnat i skolan/på jobbet.
[ ] jag gör alltid mina läxor och hemuppgifter.
[ ] jag har missat mer än en vecka i skolan
[ ] jag underkändes, eller avbröt mer än en kurs ifjol.
[ ] jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[ ] jag har sagt "lol" i en riktig diskussion
[x ] jag har gråtit när jag sett på disney-filmer.
[ ] jag har kissat på mig av skratt
[x] jag har limmat fast min hand i något
[x] jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[ ] jag föddes med en sjukdom.
[ ] jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] jag har brutit ett ben.
[ ] mina tonciller har tagits bort.
[x] jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] mina visdomständer har tagits bort.
[ ] jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] jag har haft vattkoppor
[ ] jag har/har haft astma.
[x] jag har genomgått en CAT-scan (röntgen av hjärnan).

RESANDE
[x] jag har åkt mer än 300 km på en dag.
[x] jag har flugit.
[ ] jag har varit i ryssland.
[ ] jag har varit i kina.
[x] jag har varit i sverige.
[ ] jag har varit i afrika
[ ] jag har varit i Karibien
[ ] jag har varit i Finland
[x] jag har varit i Grekland
[x] jag har varit i Turkiet
[x] jag har varit i England
[x] jag har varit i Spanien
[ ] jag har varit i Portugal
[x] jag har varit i Danmark
[ ] jag har varit i Norge
[ ] jag har varit i mer än 15 länder. (Nej, men nästan typ 13 eller nåt liknande)

ERFARENHETER
[ ] jag har tappat bort mig i min egen stad
[x] jag har sett en fallande stjärna.
[x] jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] jag har tryckt på alla knappar i en hiss
[x] jag har sparkat en kille mellan benen.
[x] jag har lekt "sanning eller konsekvens".
[ ] jag har krockat i en bil.
[x] jag har åkt skidor
[x] jag har medverkat i ett skådespel.
[x] jag har åkt snowboard
[x] jag har åkt taxi
[x] jag har ätit sushi.

FÖRHÅLLANDEN
[ ] jag är singel
[ ] jag befinner mig i ett förhållande
[x] jag är förlovad
[ ] jag är gift
[x] jag har varit på en blind date (men jag ångrade mig när jag kom dit och bad om ursäkt och gick ;) )
[ ] jag har blivit dumpad oftare än jag varit den som dumpar.
[x] jag saknar någon just nu.
[x] jag är rädd för att bli övergiven
[x jag har varit otrogen i ett förhållande
[x] jag har varit kär i någon som inte känt detsamma för mig.
[ ] jag har sagt att jag älskar någon och ljugit.
[x jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET
[ ] jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] jag har varit förtjust i en lärare.
[x] jag har blivit kysst i regnet.
[ ] jag har kramat en till mig helt okänd person.
[ ] jag har kysst en till mig helt okänd person.

ÄRLIGHET
[x] jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
[x] jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra
[x] jag kan inte svälja piller.
[x] jag har smugit ut utan lov.
[x] jag har ljugit om vart jag är för mina föräldrar.
[x] jag har en hemlighet som ingen annan vet om.
[x] jag har fuskat i ett spel
[ ] jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] jag har druckit alkohol.
[ ] jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] jag har mediciner mot depression.
[ ] jag har/har haft anorexi/bulimi.
[ ] jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] jag har somnat gråtandes.
[x] jag har vaknat gråtandes.

DÖDEN
[ ] jag är rädd för att dö (både och faktiskt)
[x] jag hatar begravningar
[ ] jag har sett någon dö.
[ ] någon nära till mig har försökt begå självmord.
[ ] någon nära till mig har begått självmord

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela