kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack V 14

Publicerad 2007-04-02 11:56:12 i Tjejsnack,

Påsk

·Hur firar du påsken?
Jag gillar egentligen inte påsken som högtid. Men i år kommer den att firas i London hos min bror. Fyller dessutom år på påskafton så då blir det tårta :P

·Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken?
Mammas sill

·Brukar du ge/få påskägg?
Japp, vi gömmer dem fortfarande hemma hos mina föräldrar, men i år kommer jag nog bara att ge bort ett...

·Brukar du skicka påskkort?
Nej, det brukar jag inte.

·Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år?
Ja, eftersom jag fyller så får det ju bli nån fin present :) Men jag vet inte vad...hehehe...

http://www.tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela