kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 18

Publicerad 2007-04-30 19:11:26 i Tjejsnack,

Språk

·Pratar du något språk utöver svenska?
Engelska och tyska, förstår dock mer tyska än vad jag kan prata

·Vilka språk har du studerat?
Engelska och tyska utöver svenskan då ;)

·Har du någon gång läst en hel bok som inte varit på svenska?
Japp, både på engelska och tyska

·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?
Ja, absolut och med tanke på mitt yrke så är det ovärdeerligt med engelskan

·Vilket språk önskar du att du kunde?
Jag skulle vilja kunna prata franska, spanska och italienska

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela