kirsten

Sanna mina ord

Uttråkad

Publicerad 2007-04-17 22:17:57 i Livet,

Här trodde man att det skulle bli sommar nu. Men icke, det fina vädret är som bortblåst och det är kallt och ruggigt här. Inte alls vad jag vill ha! Uschiamej! Men men, tänker man på det så är det inte heller dax för 25 grader varmt och sol. April brukar ju vara fin men kanske inte så här varmt som det vart. Man kan ju undra hur vädret i Sverige kommer att se ut om ca 10 år. Lite coolt, imorse pratade jag med en meteriolog på SVT, han bor hos oss på hotellet. Alltid kul att se "kända" personer live ;)

Happ, undrar vad jag ska göra nu då? Kanske lägga mig, ska ju faktiskt upp vid 5.30 imorrn. Men jag vill ju hinna träffa Martin innan ju. Annars skulle vi inte ses förens på fredag då vi jobbar om varandra hela veckan. Men men, så är det ibland. Bara att gilla läget! Men en bok och så, så håller jag mig ju vaken tills han kommer om ca 40 minuter. Så blir det inte för sent för mig heller. Frågan är bara hur jag lugnar ner mina bråkstakar till katter? Skönt att de är som vanligt förvisso, men ibland blir man bara så trött på att de ska leva loppan hela tiden. Jaja...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela