kirsten

Sanna mina ord

Semester

Publicerad 2007-08-08 20:50:51 i Resor,

Jag skulle kunna ha det jämt faktiskt, om jag bara skulle ha samma inkomst skulle det funka helt okej ;) Fast det är klart, man kan ju bli rätt rastlös med förstås. Men än så länge har jag lyckats fylla dagarna rätt bra. I onsdags var det av upp till Stockholm, jag lyckades ta mig genom staden i bil helt utan problem. Pratade till och med i telefon samtidigt eftersom min kära sambo trodde att jag åkt vilse eller nåt. Parkerade bilen och tog tuben in till stan där jag möttes upp av min älskade. Knatade vidare till hotellet som vi skulle bo på och sen bar det upp en sväng på stan.

Torsdagen spenaderade jag med Helena, så himla skoj att träffa henne igen! Kan liksom inte fatta att vi inte setts sen vi tog examen för lite mer än ett år sen! Men det var inget som kändes kan jag lova! Shoppade lite men satt mest och snackade om allt och ingenting! Åkte hem till Martins bror och hann umgås lite med honom och hans dotter Julia. Gick hem till dem och började fixa med mat och kort därefter kom Martin dit med. (Om ni inte redan visste det jobbade han fortfarande då, han lyckades inte ta ledigt som jag).

Fredagen spenderade jag med Mattias, Sara och Julia, var på Fjärliens Hus eller vad det kallades. Ett hus med en massa fjärilar i alla fall. Var trevligt värre det, ända fram tills Jullan ramlade in i ett bord och slog upp ett sort jack i pannan. Lillsnuttan! Men hon klarade sig fint, fick besöka doktorn en snabbis bara. Mötte upp Martin inne i stan och köpte ett par skor med ;) Jag och skor...

Lördagen var vigd åt shopping! Familjen P skulle till Dalarna så vi fick umgås på tu man hand jag och min älskade, shoppade som aldrig förr ;) Ett par skor till...hehehe...men dessa var nödvändiga, faktiskt. Ett par sandaler till Thailand ;) och en massa annat smått och gott. Stod och kollade på Pride-paraden, så himla skoj var det! Tycker att de var helt fantastiska! Och en del var ju riktigt snygga med, vissa fick man se mer av andra mindre ;) Skoj var det, men nästa år vill jag nog gå in på området med. Får se :)

Annars har jag mest legat och solat. Har brännt mig så pass mycket att denna regniga dag inte har gjort mig ett dugg. Är liksom så pass bränd att jag inte kan ligga på rygg eller mage, kan inte sitta bekvämt i soffan eller så heller. Hm...så kan det gå...

Imorrn bär det av till Deutschland, Tyskland för er som inte kan tyska ;) Kommer bli kanoners. Lite rädd börjar jag bli, för resan genom Tyskland börjar planeras lite längre än vad vi tänkt. Kommer åka vilse, jag lovar...men det kommer bli grymt att gå på tivolit vi ska till! Kolla in deras berg- och dalbanor bara! http://www.heidepark.de/fs_1024.html Coola! Liseberg kan slänga sig i väggen! ;)

Så ha det fint här hemma nu!

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2007-08-15 07:53:20

Meeeeeh! Nej det är jag inte. Det är bara smått så det ser konstigt ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela