kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 35

Publicerad 2007-08-28 19:56:31 i Tjejsnack,

 

Vecka 35

Musik

*Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar verkligen inte bara på en viss typ av musik. Jag lyssnar på det mesta så länge jag tycker att det är bra! Men just nu är det nog MIKA jag lyssnar mest på, bara för att han är så himla bra! Jag gillar allt med hans musik!

*Vad lyssnade du på när du var yngre, tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
Oj, vad lyssnade man på då? En massa Scooter om jag inte minns fel. Men som jag svarade på frågan är jag allätare och var det redan då.

*Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Jag klarar inte av musik där de bara skriker och musiken bara dunkar på...nej tack. inte värsta dansbandsmusiken heller ;)


*Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.

Jag har sett: Kent, Bo Kaspers Orkester, Marit Bergman
Jag vill se: Mika, Lars Winnerbäck


*Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?

Jag har Di Levas, och sen några till som jag inte minns namnet på. Tror inte att jag har dem kvar heller...Mikas, hehehe!

http://mlilja.net/tjejsnack/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela