kirsten

Sanna mina ord

Förtrollad

Publicerad 2007-12-04 18:58:29 i Tips!,

Var på bio igår, hade inga direkta förväntningar eftersom jag inte visste mer än att det var Disney och att den både skulle vara tecknad och på riktigt. Man kan ju tycka att det låter skumt, men det var det inte egentligen. Började som vilken Disneyfilm som helst för att sedan bli verklig eller vad man ska kalla det. Jag gillar verkligen Disney och detta var inget undantag. Kan absolut rekommendera denna till julhelgen om man gillar Disney!

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela