kirsten

Sanna mina ord

Julklappar 2007

Publicerad 2007-12-27 18:47:26 i Jul,

Tänkte visa vad jag fick i julklapp av min underbara familj och Martin och hans familj med förstås :)

image142



1. Klänning från MQ, Lillebror
2. Högtalare till min Ipod, Martin
3. Smink, lillebror
4. Thailandskarta, M&P (mamma och pappa)
5. Batterier till högtalarna, Martin
6. Laddare till Ipoden, Martin
7. Lotter med vinst och pengar, M&P
8. Prova-på-golf, Karin Martins mamma, julklappsbytet
9. Bok Tröstaren av Karin Whalberg, Karin/julklappsbytet
10. Resehandduk, M&P
11. Bok Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson, M&P
12. Tapasset, M&P
13. Kruka för kryddväxter, M&P

En bra jul för min del. Men roligast är att ge tycker jag :) Speciellt till barnen, så kul att se glädjen i deras ögon över vad de får. Sen att de kanske glömmer bort dem efter en stund känns som att det kvittar. De har ju kul för stunden och det är ju precis så det ska vara i ett barns värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela