kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 51

Publicerad 2007-12-18 18:11:58 i Tjejsnack,

Julen

Var och med vilka ska du fira jul?
På julafton blir det med min familj och Martin. På juldagen med Martins familj.


Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
Mycket och mycket, jag köper till min famij, Martin, Martins syskonbarn och sen har vi julklappsbyte på juldagen, så en extra där då.


Vad önskar du dig i julklapp?
Mycket som jag kan ha använding för i Thailand. Men sen en hel del hemmaprylar och så. Måste skriva klart önskelistan idag och skicka den till min familj...


Vad betyder julen för dig?
En högtid som man ska spendera med sina nära och kära. Var liksom mer speciellt när man var liten och så.


Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
Har inte riktigt bestämt oss ännu. Tror att katterna kommer att riva den, så kanske. I så fall kommer den upp i helgen.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela