kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v. 52

Publicerad 2007-12-27 18:19:22 i Tjejsnack,

Nyår


Var och med vilka ska du fira nyår?
Med några vänner här i Örebro


Har du några nyårslöften, vad?
Nej, inte direkt. Brukar aldrig bli så att man håller dem. Men kanske att bli en bättre människa, på så sätt att man värnar mer om vår jord och så.


Vad är det bästa som hänt år 2007?
Oj, mycket som varit bra det här året. Har inget som är bäst faktiskt. Men möjligen MIKA-konserten ;)


Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Samma som ovan, mycket har vart kasst men inget som har vart sämst...


Vad förväntar du dig av år 2008?
Att det ska bli ett bra år!


http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela