kirsten

Sanna mina ord

Inte så bra gjort

Publicerad 2007-02-21 22:28:24 i Livet,

Oj, var ingen hit att gå upp så tidigt i måndags och sen tro att man ostraffat kunde jobba kväll efter det och dag dagen därpå. Oh nej, tror aldrig att jag vart så här trött förut! Känns ju så där när klockan ringer på morgonen om man säger så. Men det är bara två tidiga morgnar kvar nu, sen är det helg! Tackar för det!

Konstigt är det dock att det kan bli så tomt här hemma utan lillebror. Jag menar vi träffades ju faktiskt inte överdrivet ofta när han var hemma heller eftersom vi allt som oftast jobbade om varandra, men vi pratade ju alltid på msn. Nu hinns det bara med små korta stunder. Aja, det är snart april och då beger jag mig till honom!

Tror att jag har de vildaste kissarna i världen just nu, eller också testar de bara hur långt de kan gå innan de driver mig till vansinne ;) Jagar mitt hår om nätterna, jagar mina kläder om dagarna, river ner kattsanden så att det blir kattsand i hela köket och river sönder mina tapeter. Ojoj, blir lätt att förklara det för hyresvärden sen. Men det är ett mindre problem just nu faktiskt. Aja, jag visste ju faktiskt vad jag gav mig in på, så jag har ju bara mig själv att skylla. Men sen när de ger en den där blicken som bara små ungar kan, eller när de kommer och lägger sig självmant i mitt knä båda samtidigt. Ja, då försvinner den där irritationen rätt fort :P

Nehej, bädda sängen nu och sen sova. För att antagligen bli väckt när Martin kommer hem från Norrköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela