kirsten

Sanna mina ord

Klarade mig fint...

Publicerad 2007-02-09 20:58:35 i Livet,

Var ju inte fasligt farligt att sova ensam faktiskt. Brukar ha mycket svårare att lyckas somna, får liksom ligga och läsa tills jag inte orkar mer och när jag sedan släcker lampan så är jag superpigg. Minsta lilla ljud hör jag och så klart tror jag att det är nån som bryter sig in. Superlöjligt! Nej, dax att bli lite kaxigare! ;) Men igår läste jag bara lite i min bok och sen släckte jag och lika snabbt somnade jag. Kan dock bero på att jag faktiskt gick upp vid 5.30 och var riktigt trött. Hursom helst är det bra att veta att man klarar det, Martin åket eventuellt till Norrköping om två veckor för nån utbildning av ny personal där och då är det liksom inte bara en liten futtig nattm, utan en hel vecka! Men jag har ju kissarna ;)

Imorgon åker jag till Stockholm med Martin, ska besöka Sara och Mattias. Kommer att bli riktigt trångt med sovplatser där. Vi sover där, Anna, Jonas och Ella sover där och Karin och Sten. Lilla Julia med förstås :) Men men, finns det hjärteum finns det stjärterum ;) Heheh. På söndagen ska vi på Sverige-Finland. Jag älskar faktiskt hockey, tycker att det ser grymt skoj ut. Kan inte stå på ett par skridskor själv visserligen, men jag har ju spelat innebandy och det är lite samma sak ju. Kommer att bli skoj i alla fall. Stens 60-års present från oss alla :) Så jag hoppas att det uppskattas av karln ;) Men det vet jag att det gör.

Åh, det är ju fasiken 2 timmar kvar innan jag får gå hem! Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela