kirsten

Sanna mina ord

Lillebror har lämnat mig :(

Publicerad 2007-02-19 19:34:38 i Familj,

Imorse var det till att gå upp riktigt tidigt! My godness, klockan ringde 4:50 och jag gick och la mig 00:10, ingen bra kombination alls vill jag lova. Inte heller att man sagt en tid för upphämtning, men de kommer 20 minuter senare. Då blir man ju inte överlycklig direkt, som tur var blev jag upphämtad hemma och kunde alltså sitta inne och vänta :P

Åkte alla många mil till Skavsta, vaknade upp precis utanför faktiskt, kan man kalla tajming! Ut i kylan för att hålla brorsan sällskap medans päronen prakerade bilen. En mycket nervös bror och jag gick in i vänthallen istället. Kan ju bara säga att jag var så himla avis! Jag ville bara ta min lilla väska och hänga med på stört! Så det så! Men det gick ju inte, åt några riktigt goda mackor mer eller mindre under tystnad. Och så blev hans plan uppropat, dags att boarda. :( Inget skoj alls ju! En mycket ledsen mamma och syster tog farväl medan pappa tog kort ;) Han är nog innerst inne Japan tror jag. hehehe. Happ, sen väntade vi i en evighet till tror jag minsann, tills de ropade upp att det var dags för det att lyfta. Då knatade vi ut och pappa drog fram kameran igen och filmade lyftet. Vilken syn!

Sen bar det av hemåt för oss. Tog en sväng förbi Vingåkers Outlet och mamma och jag provade byxor hejvilt, men kom inte därifrån med ett endaste dugg. Höll på att spy av den otroligt äckliga doften som spred sig i den nybyggda delen av stället. Usch! Mår nästan illa bara vid tanken...

Åt mat i hålan med, ujuj. Skoj hade vi, men mätt vet jag inte om jag blev eller nån annan heller för den delen. Och nu är jag på jobbet. Undrar hur det ska gå? Är ju 3,20 timmar kvar och jag har vart vaken ett himla bra tag. Aja, det löser sig :)

Filmen var helt okej igår! Så den borde ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela