kirsten

Sanna mina ord

Yrsel dag 2

Publicerad 2007-02-02 22:22:17 i Livet,

Pallrade mig iväg till jobbet idag, trots att det fortfarande snurrade i skallen. Men vad ska man göra då? En måste ju sköta sitt jobb liksom. Höll dessutom ut hela dagen, så en massa cred till mig ;) Följde med Karin till Almida och köpte på mig ett helt lager med chokladdoppade mandlar, I love them! Mumma! Sen hem för att vila mig lite. Lättare sagt än gjort med två vildar i sängen. Men de är mysiga de små liven.

Åkte iväg för att handla. Gick rätt kvikt. Hatar att handla på fredagar då alla andra gör det med. Men det var rätt okej ändå. Sen hem för att börja med maten. Var hur gott som helst, men den förbannade babyspenaten var ju inte sköljd, så det resulterade i en extra smaksättning i form av jord. Blä! Det gjorde mig irriterad faktiskt.

Nej, tid för att slänga sig i soffan igen för att se vem som åker i kvällens Let´s Dance :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela