kirsten

Sanna mina ord

4 år!

Publicerad 2007-01-31 17:34:08 i Familjemys,

Helt otroligt egentligen! Var har tiden tagit vägen?! Min älskade Martin och jag har idag vart tillsammans i 4 år! De bästa åren i mitt liv, typ ;) Finns ju mycket annat bra som hänt under tiden innan med förstås. Men alla som känner  Martin vet ju att jag gjort ett kap, hehehe :P Var ute och firade i lördags, började som vanligt med hindersmässan och sen en runda på stan. Sen på kvällen åt vi kinamat, helt fantastiskt gott ju! Blev ingen sen kväll direkt då han skulle upp och jobba på söndagen. Men ändå, mysigt! Så idag blir det nog faktiskt inget speciellt.

Hämtade kissarna i söndags med. Så himla snälla och försynta var de hemma hos tjejen som hade dem. Men de kände kanske på sig att nåt var på g då. Hemma hos mig var de lugna i kanske 1 timma, sen blev de helvilda. Visserligen ett tecken på att de trivs. Men jag blir galen! Vår kattmöbel har de redan lyckats paja, får se om Martin kan laga den. hm...inte hela världen annars förstås, går ju att köpa en ny. Dukarna på borden ligger huller om buller, gardinerna sitter snett. Men än så länge har de inte gett sig på mina blommor som tydligen var favoriten hemma hos henne. Skönt det i alla fall. Men de är ju ändå för goa :) Blev två tjejer och inte en av varje, så namnen på dem nu är Siri och Sally-Nova. Den sistnämnda är den svarta, alltså Martins kisse, så meningen var ju att han skulle döpa den. Men han är ju inte direkt så där superduktig på att komma på fina namn. Så det blev ju jag som rabblade en massa. Hans förslag var visserligen Gunnel, men jag kände att det kan inte vår katt heta. Hahha, och jag kan inte välja mellan Sally eller Nova, så Sally-Nova. Varför inte liksom?

Annars flyter allt på. Haft utbildning sen i måndags på vårt nya datasystem. Kommer att bli toppen, eller det är i alla fall min förhoppning. Inte alla gånger jag lyckats att få det som jag vill. Men jag tror att de ändå kanske lyssnar lite på mig. Det är ju ändå jag som är den av oss som jobbar i receptionen och jag som får alla samtal hem när de övriga tjejerna inte förstår. Aja, det blir bra det här. :) Time för soffan en stund nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela