kirsten

Sanna mina ord

Utekväll med jobbet

Publicerad 2007-01-14 21:17:09 i Jobb,

Camilla, jag och Ida




Jahaja, vad skoj då. Skrev ju så himla fint och underbart om gårdagen. Men vad händer när jag försöker att lägga in en bild? Jo, så klart försvinner min alldeles underbara text med. Aja, shit happens liksom.

Vad hur skoj som helst igår! Började att bowla vid sjutiden och ja, vad säger man? Det var ju inte igår precis som man spelade. Valde visst helt fel lag att vara med i, Camilla och Ida. Då de var kvällens största vinnare, därefter kom jag om jag inte minns helt fel :PSkoj var det i alla fall och det är faktiskt det som är huvudsaken. Trots att vi hade ett surkart för mycket med oss. Men men, nästa gång så tar vi med dem som absolut vill, så kan resten stanna hemma tycker jag!

Klockam 20 var vi färdigspelade, men vi ville ju inte riktigt avsluta kvällen. Så vi gick vidare hem till mig, jag, Camilla och Sofia :) Gjorde lite specialare som gjorde stor succé hos tjejerna. Jag kan med andra ord ha valt helt fel yrke ;) hehehe, efter dessa godbitar så vandrade vi upp på stan igen, för en blind date för Camilla. Men det misslyckades lite, så vi knatade vidare till K5 där vi inväntade Ida och hennes gäng.

Blev en blöt kväll vill jag lova, var ju tömning i baren och då måste man ju liksom dra sitt strå till stacken och hjälpa till ;) Billiga drinkar, vem säger nej?! Inte jag inte. Fick ju till och med privatskjuts hem, så jag klagar inte. Dock missade min käre man att jag var hungrig, så han knatade bort till Max och kom hem med lite fyllekäk till sin älskade skönhet. Heheh!

Nej, dax att inta sängläge. Startar frukosten imorrn och det vore ju toppen om jag kunde vakna i tid ;) Men det ska nog gå bra det med. Får ställa några klockor så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela