kirsten

Sanna mina ord

FRI!!

Publicerad 2007-07-31 23:44:52 i Jobb,

Ujuj, nu har jag semester! 2,5 veckor av ledig tid som visserligen ska fyllas med en massa skoj, men jag slipper det där stället för ett tag. Fick dock beröm av chefen, händer lite då och då tro det eller ej. Väldigt sällan dock. Men han var imponerad av att jag ensam skötit hela stället. Men hade jag så mycket val? Nej, skulle inte tro det. Så i år har jag med andra ord varit min roll som receptionschef, har även varit husfru och tagit hand om all den personalen utöver min egna. Sett till att det kommit varor, tvätt och you name it. Plus att jag haft chefens jobb, lucky me! Men nu är jag som sagt ledig, ska inte ägna en minut extra till det stället nu, ska bara gå in på min mejl och visa att jag har semester.

Nu ska jag snart sova, ska ensam köra till huvudstaden imorrn. Blir visst till att bo på hotell då, eftersom Martins bror GLÖMT bort att han och frugan firar 10 år ;) Hahaha! Men det blir ju nära för min man, ca 200 meter istället för 20 mil ;) Så skänk mig en tanke imorrn, kommer att behövas!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-08-01 13:25:33

Vem ringer man nu då när det kör ihop sig på hotellet? Ha en kalasbra semester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela