kirsten

Sanna mina ord

Karatefylla

Publicerad 2007-07-03 19:26:47 i Livet,

Hm, ja det blev visst en sådan i lördags. Jag som verkligen tänkt att jag skulle ta det lugnt. Men icke. Drogs med av stämningen helt enkelt. Inte blev det bättre av att vi fick sitta och vänta på några, då blev det ju bara som så att man hann få i sig både det ena och det andra innan. Köpte ju den nya Absolut päron med, kan varmt rekommendera den. Så himla gott blev det! Kul att få komma ut och dansa med för en gångs skull. Grymt mycket folk var det! Men så skoj ;)

Söndagen var väl kanske inte lika rolig, sov nog till halv två eller så! Sen var det bara en enda lång väntan på att först åka in till jobbet för att sitta där då tjejen som jobbade inte är 18 ännu. Sen väntan på jobbet. Men det gick rätt snabbt ändå.

Redan tisdag. Fattar det inte. Tiden går äckligt fort just nu. Snart kommer sommaren att vara över med...men först lite semester, dock 4 veckor kvar. Inte så farligt egentligen... :)

Happ, nu kanske man skulle ta och jobba eller nåt...händer nada här just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela