kirsten

Sanna mina ord

Förälskelse

Publicerad 2007-06-28 23:28:44 i Livet,

Tror att jag är kär ;) Hihi, i Lars Winnerbäck, eller ja egentligen inte i honom. Men hans musik. Faktiskt det bästa med att Martin nästan aldrig är hemma numera. Jag får äntligen lyssna på det bara jag vill. Inte en massa kåbojsare eller vad de nu än heter. ;) Är så himla sugen att se honom när han kommer hit, men jag vet ju inte vad jag gör då eller var jag befinner mig i detta avlånga land. Får nog fundera lite till och lite mera :)

Har vart duktig idag. Jobbade som vanligt, smörade för de andra hotelldirektörerna som var på besök, log och var så där hjälpsam som jag bara kan vara ibland ;) Hehe, vem vet, nån gång kanske de är mina chefer, man vet aldrig. Happ, sen bar det av hemåt och såg rätt mörkt ut på himlen. Men regnet höll sig borta, så lillebror och jag for iväg och tränade, med resten av alla örebroare tror jag. Ujuj, parken var ju nästan full. Men attans vad jag saknar Mattias och hans aerobics. Där är stegen så svåra att inte alla kan vara med, det kallas medel men är ett pass som faktiskt mycket väl skulle kunna kallas mycket avancerat! Så kommer man då till detta pass, ett pass för gamlingar, en liten reminder från the 50´s let´s swing it liksom. Aja, andfådd som den var jag ju för visso, men frågan är om det var för att passet var medel-tungt eller om det berodde på min förkylning?

Ja, jag vet att man inte ska träna när man är sjuk. Men man mår ju faktiskt inte så mycket bättre av att ligga på sofflocket heller. Så det så, och nu är jag endast lite snorig och det är halsen man inte ska ha ont i.

Nej, dax för en lur för natten tror jag. Måste bara kolla vad Martin sysslar med, tror att han städar badrummet efter en liten kattolycka ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-06-29 00:02:08

Åhhhh, Lars Winnerbäck är fantastisk! Me like alot =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela