kirsten

Sanna mina ord

Möten

Publicerad 2007-06-12 18:29:07 i Livet,

Imorse var jag uppe med tuppen, precis som jag skrev igår att jag skulle vara. Stod klar på jobbet tjugo över sex och började så smått att jobba på. Hann med det mesta innan det var dax för möte med tjejerna på slottet. Konstigt vad folk kan tycka olika ibland. Den man själv tycker är trevlig retar sig andra på och den man själv tycker verkar vara ett pucko tycker alla andra är hur trevlig som helst. Knasigt! Men det var givande, bara det att folk måste förstå att gör man fel så blir inte resultatet lika lyckat som annars! Blir tokig ibland.

Idag är det åter dax att visa musklerna och vara ensam hemma. Tycker inte riktigt om det. Har ju ingen att prata med här hemma ju! Det skulle vara katterna då, men jag fattar inte alltid deras svar ;) Försöker dessutom att ringa karln, men han vägrar visst att svara...kanske att han skulle jobba över idag. Minns inte vad han sa. Han har ju fått nytt jobb igen. De tyckte att han var så duktig, så när en tjej nu slutar för nåt så ska han få hennes tjänst. Helt galet... Aja, jag testar att ringa honom snart, det är ju viktigt ;)

Happ, nehej jag måste nog ta mig nåt att dricka...varmt som bara den i lägenheten idag med. Trots att det inte var lika soligt och fint idag. Men det behövs sånna dagar med. :) Speciellt mellan fredag-lördag då jag ska cykla. Spännande, men i år ska jag runt. 30 mil är ju en baggis ;)

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2007-06-12 21:20:14

möten och möten och mötev visst e det kul ja ibland men fan inte alltid...... hoppas du har det bra .....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela