kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 23

Publicerad 2007-06-04 18:22:47 i Tjejsnack,

Sommar

· Vad är det bästa med svensk sommar?
Att det är sol och varmt :P

· Vad har du för semesterplaner?
Inga alls faktiskt. Funderar dock kanske på en tripp till Estland eller Finland. Vi får se.

· Vad ska du göra på midsommar?
Grilla som det ser ut just nu.

· Favorit sommarmaträtten?
Grillad kyckling med tzatziki

· Ditt bästa sommarminne?
Oj, jag har nog alldeles för många tror jag...Första sommaren med Martin kanske :P


http://gothwitch.net/tjejsnack/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela