kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 24

Publicerad 2007-06-11 12:24:56 i Tjejsnack,

  • Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
    Japp, en digital, från sony tror jag bestämt att den är...
  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
    Jag har en, men kan inte direkt påstå att jag använder den. Blir ibland om jag inte har med mig min andra.
  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
    Japp, det är skoj. Tycker om att fota allt möjligt som händer.
  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
    Hm, tycker bättre om att stå bakom. Men ibland kan det ju vara skoj att fångas på bild själv med ;)
  • Vad fotograferade du senast?
  • Jag fotade mina katter igår :)


http://gothwitch.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela