kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 25

Publicerad 2007-06-18 08:25:40 i Tjejsnack,

Frågor vecka 25

Ditt boende
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
    Jag bor i en lägenhet på andra våningen, en tvåa på ca 70 kvm, med min sambo Martin och våra två katter, Sally och Barrington.
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
    Jag har flyttat, hm, 4 ggr.
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
    Jag var 20 när jag flyttade hemifrån.
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
    Jag hälsar typ bara på dem. En av dem har vart med på en fest en gång. Det är rätt olika personligheter som bor där om man säger så. Vissa "vågar" man prata med, andra inte...
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
    Jag har badkar, balkong, kök, 1 toalett.

  • http://gothwitch.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela