kirsten

Sanna mina ord

Dagen efter...

Publicerad 2007-03-25 16:47:38 i Livet,

Hujeda mig vad skoj det var igår! Älskar verkligen att dansa, och det känns i mina stackars fötter att jag gjorde det igår. Invigde ju mina nya sommarskor, eller sommarskor är kanske dumt att säga. Partyskor kanske ;P Men inte så farliga skavsår ändå, så dessa kommer att packas med till London om 1,5 vecka!

Skoj att komma ut och träffa lite folk med, prata med gamla klasskompisar och så. Bli uppraggad av "fjortisar" som tror att de äger hela världen. Ja, det var skoj helt enkelt. Kvällen kunde dock ha slutat roligare. Handlade lite mat på Max och när vi gick ut därifrån gick jag rätt in i en sån där stolpe som ska skydda dem mot inbrott med bil. Ja, ni fattar nog vad jag menar. Är väldigt blå och vacker på min knäskål idag ;)

Nu ska här diskas och sen ska jag fixa med lite saker till jobbet och sen börjar min TV-kväll. Funderar på om jag ska orka laga nån mat eller inte. Gud, vad jag saknar att bo hemma ibland...mammas mat, mmmm :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela