kirsten

Sanna mina ord

Härliga vår!

Publicerad 2007-03-27 23:48:45 i Livet,

Kan inte säga annat än att jag bara tokälskar våren! Så himla skönt med sol och värme, skulle nästan vilja ha det jämt faktiskt. Nog för att det är mysigt med snö och så med, men jag är ändå mer för vår och sommar. Så hoppas verkligen att det fortsätter så här!

Om en vecka bär det av till London. Men först blir det ett stopp i Stockholm för arbetsintervju för Martin. Spännande, men vi får väl se var det leder. Vore ju toppen för honom att få det jobbet med den lönen och allt annat det innebär för honom. Men vad tusan gör vi med oss? Ska vi flytta eller ska han pendla eller ska han ha en övernattningslägenhet, eller vad? Blir galen av allt funderande detta innebär. En flytt för mig skulle innebära att jag antagligen får gå ner till att endast vara receptionist och det vill jag inte...aja, vi vet ju inget ännu, men man måste ju ha det i åtanke faktiskt.

Nehej, ska kanske lägga mig i soffan en liten stund innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela