kirsten

Sanna mina ord

Ny soffa

Publicerad 2007-03-24 15:57:14 i Livet,

Är i shoppartagen riktigt rejält just nu. Nog för att jag är det rätt ofta. Men nu är det större saker på min eller kanske vår lista. Ny soffa är det som behövs mest för tillfället. Tycker inte alls om vår! Den har säckat ihop rätt rejält, så nu har vi äntligen hittat just DEN som vi vill ha. Finns på Mio för, hm tror att det kanske var runt 10.000:- Känns ju som hittat, eller hur ;) Får se om vi lyckas inhandla den inom en rätt snar framtid eller hur det blir med den saken. (Den var faktiskt lite billigare, jag lovar)

Diskmaskin ligger också högt på vår lista. Men då måste vi först höra med hyresvärden om de kan tänkas sig att betala för installationen eftersom det måste dras el och så och den ledningen blir ju faktiskt kvar när vi flyttar. Aja, det får vi ta tag i en annan dag.

Var en sväng på stan med. Blev en fin tröja och ett par örhängen. Försöker ju verkligen att spara allt till London dit kosan styr om ca 1,5 vecka. Ska bli så lovely att träffa lillebror igen! Och SHOPPING!! Lillebror älskar att shoppa lika mycket som jag så det blir nog en hel del av den varan ;)

Ikväll vankas det partaj hos Mattias för att sen bege oss ut för att äntra dansgolven till SCHLAGER!! Jihoo, vad skoj!

Måste bara berätta en sak till. När vi skulle parkera bilen förut så såg vi en hel dekl stiliga damer. Jag bara tjoade till till Martin att Titta vilken vacker dam, så finklädd och allt. Visade sig att det var transor, utklädda till damer och inte till några discodivor. Alltså den lite äldre generationen skulle jag tro. Coolt var det i alla fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela