kirsten

Sanna mina ord

Svårt att förstå

Publicerad 2007-03-04 00:12:41 i Livet,

Hm, fiasko eller vad i melodifestivalen idag eller vaddå?! Trodde och hoppades verkligen att Magnus Uggla, min barndomsidol skulle gå vidare, men icke! Vad är det för fel på svenska folket egentligen? Varför i hela fridens dar ska det finnas tre stycken lugna låtar med i finalen för? Visst, okej jag tycker att Sonjas låt var väldigt fin och så, men den passar typ på mitt kommande bröllop som vals eller som sista dansen på discot, inte som en låt som ska kunna representera oss i den stora finalen. Men men, jag ska kanske inte yttra mig egentligen, ringde ju faktiskt aldrig och röstade. Brukar aldrig göra det. Men för det kan man ju tycka saker ;)

Bara en månad kvar nu, sen befinner jag mig i London! Ska bli så kul att få träffa lillebror igen och bara få shoppa, dansa och ha kul! Det är när nån åker bort som man verkligen inser hur mycket denne betyder för en! För så är det, ingen skulle kunna passa bättre som lillebror åt mig. För ingen annan skulle ha tålamodet att sätta upp mitt hår på det sätt som JAG vill ha det, ingen skulle orkar locka mitt hår i 2 timmar ;) ingen annan skulle frivilligt följa med på aerobics eller såna pass som jag vill gå på, inte heller vara den förste att föreslå det. Tomt på golvet utan dig måste jag säga...och ingen annan skulle komma undan med att vara så sjukt galet irriterande som du ;) Hihi.

Nej, nu väntar sängen, imorrn eller idag blir det ju om jag ska följa klockan... så bär det av till gymmet, träna bort lite kalorier och sen hem till svärmor på söndagmiddag. Härligt att slippa laga maten själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela