kirsten

Sanna mina ord

Jag = tant?

Publicerad 2007-05-13 00:46:15 i Livet,

Gjorde precis ett vuxentest, skulle kanske inte ha gjort det om man ser på resultatet ;)

Din vuxenpoäng är: 18.9


Din ålder borde vara 34.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse



Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Eller vad ska man säga?? Tant är allt jag kommer på ;)


http://www.vuxenpoang.com/index.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela