kirsten

Sanna mina ord

Pirates

Publicerad 2007-05-25 20:27:11 i Filmtips,

Japp, nu väntar Pirates :) Får vi se om man tycker att den är nåt att ha. Men det är den nog :) Om jag inte somnar först vill säga. Är sjukt trött idag. Blev sent i onsdags eftersom jag jobbade kväll och det blev sent igår eftersom jag var hos Martin Ohlson med jobbet. Och två tidiga morgnar senare så är man helt död faktiskt.

Men det blir bra! Imorrn blir det cykling till mina päron och deras husvagn. En tripp på 6 mil, så hoppas jag att regnet håller sig borta. :) Med viktnedgången går det toppen. Enligt min våg -1 kilo. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela