kirsten

Sanna mina ord

Shopping

Publicerad 2007-05-19 20:07:17 i Livet,

Jag som verkligen hade velat shoppa loss idag. Hade sett värsta snygga tröjan i ett reklamblad så det bar upp till stan idag för att kika in om det var nåt att ha. Men icke! Skitful var den på, hittade ett par shorts som man bara ville ha när man såg dem liggande där. Men på såg de inte kloka ut. Inte gick de att stänga heller för den delen, den större storleken var till och med mindre än den mindre. Hur kan det gå till? Skit. Kollade in cykeltröjor med, men det fanns inga som passade fröken. Tror att de som var till tjejer var de som kostade mest. Skit. Får kolla in nån annan cykelaffär så kanske. Blev i alla fall två fina bh:ar. Det behövdes ialla fall.

Skulle äta med, det gick sådär. De glömde bort vår beställning. Fick varsin dricka för besväret. Tackar för det, de kunde minsann inte ha bjudit på en dessert istället? Höll på att kissa på mig till slut ju ;) Men det var god mat så inget fel med det i alla fall. Happ, nu ska vi käka igen. Heheheh :)

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2007-05-21 09:53:58

det va ju synd att det inte blev några kläder men det brukar vara dom dagrna när man inte har några pengar eller inte har tid det är då man hittar sakerna...... ha en skön dag kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela