kirsten

Sanna mina ord

Städa, städa varje fredag...

Publicerad 2007-05-18 12:46:16 i Livet,

Om man tänker lite som Pippi så känns allt så mycket lättare ju ;) Inte för att det blev så mycket roligare att städa, men nu är det gjort i alla fall. Lyckades till och med fräscha till katternas låda betydligt. Undrar egentligen hur Martin gör när han tömmer den? Inte torkar och putsar han lika fint som mig i alla fall ;)

Ska strax göra mig i ordning för en liten runda på stan, innan jag ska fika med mina existerande jobbarkompisar på heltid och en forntida. Kommer bli massa trevligt det tror jag :) Längesen man fick snacka lite skit, eller egentligen inte, men whatever ;) Efter det väntar grillning hos mina svärföräldrar, vuxet att kunna kalla dem det. Men hallå, är man förlovad så är man, hehe. Alla syskonen, med respektive och småttingarna kommer att vara på plats med. Så det blir nice det.

Happ, cyklingen går det så där med om jag ska vara riktigt ärlig. Så jag får träna upp min envishet nåt enormt mycket mer det här året tror jag. Ska runt den där slingan på 30 mil, så är det bara. Finns inget annat alternativ. Så det så! Pepp, pepp, pepp ;)

Nej, göra sig i ordning var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela