kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 19

Publicerad 2007-05-08 20:39:33 i Tjejsnack,

· Vad är ditt bästa flörttips?
Oj, jag är riktigt dålig på att flirta. Men bäst gör man det genom att bara vara sig själv och inte dra en massa dåliga repliker

· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag. Så var det för Martin och mig ;) Flera år innan vi ens blev tillsammans...

· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Utseendet. Om han enligt min skala är snygg eller ful ;)

· Beskriv den bästa daten du varit på.
Ärligt talat så har jag aldrig vart på en date...

· Har du provat nätdating?
Jag skulle träffa en kille en gång som jag träffat på nätet och så. Men när jag väl kom dit och stod där och väntade så kändes allt mer och mer fel. Och när han väl kom så hade jag redan bestämt mig för att gå. Snopet för honom ;)

http://tjejsnack.rebeccas.se

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2007-05-09 11:31:36

som det kan gå jag tror att det hade varit kul att träffa folket man snackar med på nätet ja kanske dock inte alla men vissa =) hoppas att du har det bättre nu.... kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela