kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 20

Publicerad 2007-05-14 22:12:05 i Tjejsnack,

· Byter du glödlampa om det går en?
Ja, absolut.

· Tankar du bilen?
Det är mest min sambo som gör detta eftersom han har bilen till jobbet. Men om tanken är tom när jag ska ha bilen är det klart att jag fixar det.

· Vet du vad man gör om en propp går?
Japp, det gör jag.

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Japp, har till och med gjort det åtskilliga gånger ;)

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Mmm, men helst inte.

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela