kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 21

Publicerad 2007-05-21 19:32:20 i Tjejsnack,

Träning

· Varför tränar du?
För att det är skönt och roligt och för att det är bra för kroppen naturligtvis

· Hur ofta tränar du?
Jag försöker att komma iväg till gymmet minst 2 ggr/vecka. Men det har vart lite si och så med det. Har alltid på mig en stegräknare dock, så att jag har lite koll.

· Vad brukar du träna?
Det beror alldeles på. Går i alla fall på aerobic 1 ggr/vecka. Men nu har det även blivit en massa spinning och utomhuscykling eftersom Vätternrundan närmar sig med storsteg. Försöker att gymma lite då och då med.

· Finns det något negativt med träning?
Att man inte har orken att ta sig till träningslokalen, eller att man kan skada sig ;)

· Finns det något positivt med träning?
Det mesta egentligen :)

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela