kirsten

Sanna mina ord

Var är värmen?

Publicerad 2007-05-13 15:57:32 i Livet,

Har en barrometer här hemma, som jag verkligen inte förstår mig på. Jag trodde att jag gjorde det, men nu vette katten. Den har sen igår visat att det minsann ska bli sol, men igår började det regna en skvätt, men jag tänkte inte mer på det. För förra året var det likadant, men så kom solen dagen efter eller så. Men idag regnar det ju också! Jag som hade hoppats kunna vistas på balkongen i min nya solstol och plantera kryddväxterna jag fick av Martins mamma. Men icke. Så de får väl stå i sin lilla påse nån dag till då eller så. Får se om det kanske blir sol imorrn igen då man börjar jobba. Vore ju fint det...

Annars då? Allt rullar på, har lyckats göra ett sommarschema som endast funkar om jag lyckas skola in en tjej de kommande veckorna och om praktikanten vi har visar att hon faktiskt kan själv. Annars blir det väl till att jobba hela sommaren själv då. Funderar dessutom på vad jag ska hitta på nu, film eller en bok? Köpte ju en massa böcker när jag var i London, men jag har ju å andra sidan en massa filmer som jag lånat av lillebror...men en del av dem vill ju Martin med se vilket gör det hela betydligt svårare.

Knasig Eurovision igår. Men vad ska man räkna med när alla bara hjälper varandra och kompisröstar?! Tur att inte rymdvarelsen vann i alla fall. Fast det hade i och för sej vart rätt skoj ;) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela